понеделник, 4 юни 2012 г.

Молитва и приношение с вода



За този ритуал, който е почитане към Богинята и Бога е необходима изворна вода за възливане. Може да се изпълнява в деня на пълнолунието. Ритуалът започва като извършващият го кръстосва ръце на гърдите и казва: 

Богиньо обсипана с цветя! Предлагам ти своята почит!
Прости грешките ми!
Запази името и достойнството ми на служещ на Теб! 

Призовава се в случая небесния аспект на Богинята. Сложете си дясната ръка на челото и кажете: 

Ела Ти, която си Господарка на небесата, 
нека силата ти слезе и остане в душата ми!
Слава на Богинята! Слава на майката!
Слава на силата на Сътворението и Реда!
Нека сърцето и волята ми поемат по пътя на добродетелта. 
Нека желанията ми се изпълнят през този и през следващия живот!
Боготворя и прославям тебе Майко, създателко и утроба на световете!
Ела Майко и бди над мен!"

С клонка от върба или бреза се поръсва вода по олтара и се казва: 

Ела Богиньо и ме направи щастлив!
Ти, която си Гласът на Духа!
Ти, която си Майката на Мъдростта!
Ти, която си силата на Сътворението!
На теб Богиньо поднасям почитта си! 

След края на молитвата се казва: 

Молих се на Теб прославено богиньо, за да простиш грешките ми.
Прости ми и ме увери, че след смъртта ми 
ще се радвам на блаженството на Твоите поля!
Ти си Създателката, Пазителката и Разрушителката на света!
Помогни ми да бъда щастлив на този свят,
дари ме с радост и охолство, 
а след смъртта ми отреди още по-голямо и тройно блаженство.
Отрупай ме с тези милости Богиньо!

След като е възлято в чест на Богинята се възлива и в чест на Бога на Слънцето и на останалите богове и сили. С лице на изток се казва възливайки: 

Ти, който се носиш на дъха на въздушните ветрове, 
властващ над пламъците на неуморим огън, 
сам създаващ всичко и разрушаващ всичко!
Призовавам теб, водач на небесата и земята и на Хаос и на Хадес /или го заменете с отвъдното/!
Призовавам и вас небесни богове, богове властващи над земята, и вас богове властващи в средата!
Чуващи и откликващи на подтиснатите, създатели на всеки живот, 
хранители на всичко сътворено, 
елате и приемете благосклонно водата, 
която изливам пред погледа ви във ваша чест!” 

С това молитвата приключва!

0 коментара:

Публикуване на коментар